3.4.2019, 21:02
Děkujeme!
Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x
![]() Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
15.1.2021, 15:16
Otázka k tomuto rozšírenie ovocie Sklidíš" alebo "Prodáš ovoce" berem si žeton iba VTEDY!! ak priložím v okoli stromu (9kartičiek okolo) jednu kartu a dám naňho panačíka... vtedy si zoberem žeton.
Ak teda priložím kartu na jednu s 9 miest okolo stromu a NEDÁM nan panačika žiadny žeton nedostávam.. Dobre som tomu pochopil ... žeton berem len ak na kartu dám panačika?? Díky za objasnenie
15.1.2021, 17:17
Ano je to tak akce s ovocem je podmíněna umístěním figurky na právě přiloženou kartičku!
-Samozřejmě pravidlo se vztahuje také na ostatní kartičky obklopující strom. ![]()
Chmura
![]()
16.1.2021, 15:23
(15.1.2021, 17:17)Chmura Napsal(a): Ano je to tak akce s ovocem je podmíněna umístěním figurky na právě přiloženou kartičku! Tomuto som nerozumel -Samozřejmě pravidlo se vztahuje také na ostatní kartičky obklopující strom.
16.1.2021, 15:56
"Pokud hráč v dalším tahu položí kartičku krajiny vedle kartičky s ovocným stromem (vertikálně,horizontálně, nebo diagonálně) a umístí na tuto kartičku figurku, může provést jednu z následujících akcí... "
A tou je SKLIZEŇ nebo PRODEJ! ![]()
Chmura
![]() |
|
Pravděpodobně související témata… | |||||
Téma | Autor | Odpovědi | Shlédnuto | Poslední příspěvek | |
KE STAŽENÍ-PRAVIDLA Ovocné stromy II (Carcassonne 3) | Chmura | 0 | 25 |
10.5.2024, 23:26 Poslední příspěvek: Chmura |