1.1.2025, 10:17
Ahoj, prosim o radu. V pravidlech je, že poslední karta končí hru. Co když je na poslední kartě symbol draka, který má dle pravidel rozšíření hru přerušit a vydat se na cestu a tím do hry zapojit následující hráče? Dle mého výkladu je v tomto případě nadřízeno ustanovení základních pravidel, ze poslední karta ukončí hru a další hráči už nekonají nic, myšleno tahy drakem. Tím, po položení poslední karty nikoho z následujících hráčů dál nevtahuje do ukončené hry a neovlivní tím výsledek.dikyza připadne vysvětlení jsk to je dle pravidel ️