16.2.2017, 7:41
Nazdárek , dostal jsem nápad , první se chci s vámi poradit jestli to smysl dělat či ne
Jedná se o postavu kyklopa a na kartičky by se přidělalo oko ,např. jako je symbol co dává draka do pohybu
při přiložení karty se symbolem oka se na kartu umístí postava kyklopa a postupovalo by se takto
1, hráč který položil tuto kartu bude házet osmi stěnou kostkou a počet na kostce určí o kolik polí se posune kyklop (padne třeba 5)
2, kyklop se bude pohybovat jen kolem osy karty na které byl položen , a začíná pohybem směrem hráče který kartu položil
3, kyklop je velký a silný , tudíž zbourá mosty i věže
4, jelikož je silný a velký , tak je i pomalý a všichni mu utečou i drak
5, je tak velký že překročí i mezeru kde není karta , tato mezera se počítá jako 1 krok
6, kolem kyklopa ( to znamená 8 karet kolem osy kde je kyklop stojí ) nesmí být žádný rytíř , lupič ani sedlák a utíkají od něj směrem jakým kyklop jde , takže se může stát že na jedné kartě budou 3 panáčci ( když je hrad , cesta nebo klášter uzavřený vracejí se rovnou k majiteli )
7, pouze hráč který přiložil kartu s kyklopem , určí na jaké místo , na kartě se uprchlíci postaví
8, bojí se ho i drak , tak nastává řetězová reakce zde se bude hrát dle pravidel s drakem
9, kyklopovo nejoblíbenější jídlo jsou ovce , když vleze na louku ke které patří ovce , tak je rovnou sežere a ovce se vrací zpět do zásoby
10, protože je to velký ničitel , tak karta na které zůstane stát bude taky zničená a vrací se nazpátek ( pytel , věž )
doufám že mě neukamenujete , jsem obrovský fanda draka a postaviček které dávají hře jiný rozměr a dokážou hrou otřást
očekávám kritiku a taky nápady jak by se to dalo zlepšit
Jedná se o postavu kyklopa a na kartičky by se přidělalo oko ,např. jako je symbol co dává draka do pohybu
při přiložení karty se symbolem oka se na kartu umístí postava kyklopa a postupovalo by se takto
1, hráč který položil tuto kartu bude házet osmi stěnou kostkou a počet na kostce určí o kolik polí se posune kyklop (padne třeba 5)
2, kyklop se bude pohybovat jen kolem osy karty na které byl položen , a začíná pohybem směrem hráče který kartu položil
3, kyklop je velký a silný , tudíž zbourá mosty i věže
4, jelikož je silný a velký , tak je i pomalý a všichni mu utečou i drak
5, je tak velký že překročí i mezeru kde není karta , tato mezera se počítá jako 1 krok
6, kolem kyklopa ( to znamená 8 karet kolem osy kde je kyklop stojí ) nesmí být žádný rytíř , lupič ani sedlák a utíkají od něj směrem jakým kyklop jde , takže se může stát že na jedné kartě budou 3 panáčci ( když je hrad , cesta nebo klášter uzavřený vracejí se rovnou k majiteli )
7, pouze hráč který přiložil kartu s kyklopem , určí na jaké místo , na kartě se uprchlíci postaví
8, bojí se ho i drak , tak nastává řetězová reakce zde se bude hrát dle pravidel s drakem
9, kyklopovo nejoblíbenější jídlo jsou ovce , když vleze na louku ke které patří ovce , tak je rovnou sežere a ovce se vrací zpět do zásoby
10, protože je to velký ničitel , tak karta na které zůstane stát bude taky zničená a vrací se nazpátek ( pytel , věž )
doufám že mě neukamenujete , jsem obrovský fanda draka a postaviček které dávají hře jiný rozměr a dokážou hrou otřást
očekávám kritiku a taky nápady jak by se to dalo zlepšit