Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
Na německé Carcassonne fóru se vedla horlivá diskuze o tom, jestli v případě věže nebo nově opata trojúhelníková kartička přerušuje nebo nepřerušuje krajinu.
Podle mě kartička krajinu nepřerušuje. Když je klášter uzavřen i když se v jeho okolí nachází trojúhelníková kartička pak v případě věže nebo opata se trojúhelníková kartička chová také jako celá kartička a krajinu tedy nepřerušuje. Já jsem tedy pro variantu B.
Co vy na to, jste pro variantu A nebo B :) .
já myslel, že se ty dvě půlky musí někde pokládat k sobě, ne takhle zabít nějaký místo....řekl bych, že ta kartička ji každopádně dělí, pokud ale v tech kartach na obrazku napravo nad ní není město či cokoliv jinoho co tu louku přehradí
endomame, hrdý člen Carcassonne FORUM od 27.5.2014.
Za mě určitě možnost A... pokud se pak přidá trojuhelníková kartička do té mezery, tak může dojít ke spojení a pak by se to počítalo dohromady jako jedna velká plocha.
Vycházím z pravidel u tohoto rozšíření pro klášter (Klášter je považován za uzavřený i v případě, že se v jeho okolí nachází jedna nebo více trojúhelníkových kartiček.). Z toho tedy vycházím, že trojúhelníková kartička v krajině se pro rozšíření věž a opata chová taktéž jako celá kartička a krajinu v tomto případě tedy nepřerušuje.
Louky samozřejmě určitě ne právě díky loukám si myslím, že tyto kartičky vznikly, protože dokáží šikovně spojit ale také rozdělit louky. Jde mi pouze o to jestli si myslíte že třeba v případě opata trojúhelníková kartička přerušuje řádek nebo ne.
(6.11.2014, 13:21)peťul Napsal(a): Vycházím z pravidel u tohoto rozšíření pro klášter (Klášter je považován za uzavřený i v případě, že se v jeho okolí nachází jedna nebo více trojúhelníkových kartiček.). Z toho tedy vycházím, že trojúhelníková kartička v krajině se pro rozšíření věž a opata chová taktéž jako celá kartička a krajinu v tomto případě tedy nepřerušuje.
I v tomto případě už je klášter uzavřený.
myslim ze pokud by byla trojuhlenikova karticka otocena dirou ke klasteru tak se za uzavreny povazovat neda.
Samhoov, hrdý člen Carcassonne FORUM od 05.8.2014.
Myslím si že orientace trojúhelníkové kartičky kolem klášteru nehraje roli. Důležité je aby na osmi místech kolem klášteru se nacházela nějaká kartička ať už poloviční nebo celá.
Přiložením kartičky v modrém rámečku se ve všech těchto případech považuje klášter za uzavřený.
(6.11.2014, 14:10)peťul Napsal(a): Myslím si že orientace trojúhelníkové kartičky kolem klášteru nehraje roli. Důležité je aby na osmi místech kolem klášteru se nacházela nějaká kartička ať už poloviční nebo celá.
Přiložením kartičky v modrém rámečku se ve všech těchto případech považuje klášter za uzavřený.
no ale v tomhle není?
endomame, hrdý člen Carcassonne FORUM od 27.5.2014.
(6.11.2014, 14:10)peťul Napsal(a): Myslím si že orientace trojúhelníkové kartičky kolem klášteru nehraje roli. Důležité je aby na osmi místech kolem klášteru se nacházela nějaká kartička ať už poloviční nebo celá.
Přiložením kartičky v modrém rámečku se ve všech těchto případech považuje klášter za uzavřený.
no ale v tomhle není?
I v tomhle případě by měl být klášter uzavřený. Nehraje roli jak jsou trojúhelníkové kartičky kolem klášteru orientované.
I v tomto extrémním případě se klášter po přiložení červeně orámované kartičky považuje za uzavřený ;).