Desperát (Figurka koník + Meeple pro Carcassonne Zlatá horečka) NÁVRH PRAVIDEL
-Každý hráč, by ke svým figurkám obdržel jednu figurku koníka ve své barvě. Figurka umístěná na figurku koníka by se stala Desperátem (přeloženo do češtiny - bandita, psanec).
-Jen Desperát by mohl být umístěn na kartičku, která je umístěna na již obsazenou trať, či hory.
Po obsazení tratě Desperátem: by se mohl "desperát" rozhodnout zda "vyloupí" vlak, nebo město spojené s příslušnou tratí.
-Došlo by k souboji, který by rozhodovali hrací kostky 1-6 (kdo by hodil vyšší číslo tak by souboj vyhrál).
Po obsazení hor Desperátem: -Můžou nastat dvě možnosti.
1. Zlatokop umístěný v horách může zvolit zaplatit v nugetech Desperádovi, aby ho nechal dál pokojně těžit zlato.
2. "Řádný souboj" v případě, že by Desperát vyhrál ihned by obdržel polovinu žetonů v horách a po dokončení hor i zbylé žetony a body za zobrazené zlato. (figurka zlatokopa se vrací do zásoby hráče). V případě výhry zlatokopa "odtáhne" Desperát s nepořízenou (figurka desperáta se vrací do zásoby hráče).
Hra s rozšířením Šerif:
-V případě, že je do hor obsazených Desperátem umístěn šerif, jde desperát do vězení a ven mu pomůže až "Kauce" (5 žetonů -dle výběru hráče, který šerifa umístil).
-Desperáta lze za obdobných podmínek umístit i na hřbitov.
-Každý hráč, by ke svým figurkám obdržel jednu figurku koníka ve své barvě. Figurka umístěná na figurku koníka by se stala Desperátem (přeloženo do češtiny - bandita, psanec).
-Jen Desperát by mohl být umístěn na kartičku, která je umístěna na již obsazenou trať, či hory.
Po obsazení tratě Desperátem: by se mohl "desperát" rozhodnout zda "vyloupí" vlak, nebo město spojené s příslušnou tratí.
-Došlo by k souboji, který by rozhodovali hrací kostky 1-6 (kdo by hodil vyšší číslo tak by souboj vyhrál).
Po obsazení hor Desperátem: -Můžou nastat dvě možnosti.
1. Zlatokop umístěný v horách může zvolit zaplatit v nugetech Desperádovi, aby ho nechal dál pokojně těžit zlato.
2. "Řádný souboj" v případě, že by Desperát vyhrál ihned by obdržel polovinu žetonů v horách a po dokončení hor i zbylé žetony a body za zobrazené zlato. (figurka zlatokopa se vrací do zásoby hráče). V případě výhry zlatokopa "odtáhne" Desperát s nepořízenou (figurka desperáta se vrací do zásoby hráče).
Hra s rozšířením Šerif:
-V případě, že je do hor obsazených Desperátem umístěn šerif, jde desperát do vězení a ven mu pomůže až "Kauce" (5 žetonů -dle výběru hráče, který šerifa umístil).
-Desperáta lze za obdobných podmínek umístit i na hřbitov.
Chmura