29.8.2018, 19:34
To nevím, kde jsi našel, ale v českých pravidlech pro Tajnou chodbu je psáno: "Po přiložení kartičky se symbolem tajné chodby je možné umístit svou figurku na tuto
kartičku i na libovolnou jinou kartičku za obvyklých podmínek (tj. nikoliv na již obsazená nebo uzavřená území)." Z toho to také chápu tak, že se tato schopnost dá využít pouze jednou.
kartičku i na libovolnou jinou kartičku za obvyklých podmínek (tj. nikoliv na již obsazená nebo uzavřená území)." Z toho to také chápu tak, že se tato schopnost dá využít pouze jednou.