8.11.2019, 15:03
Zrovna tu pročítám pravidla pro Kruhy v obilí a našel jsem tu chybu o které tu zrovna píšeš u obrázku v příkladu B.
Začal jsem hledat tady na foru, jestli se to tu řešilo a našel jsem tento příspěvek s vysvětlením chyby na obrázku.
Ale i tak bych se rád ujistil v jednom pravidle. Tady píšeš opravu, že zelený hráč by měl dostat 4 body. Neměli by to být ale pouze 2 body podle vyjímky v pravidlech pro uzavření města na 2 čtverečky. Akorát tato vyjímka jim z pravidel Big Boxu 2017 vypadla, ale v pravidlech základní hry je.
Omlouvám se, nechci štourat, ale jedu teď s Vámi na svůj první turnaj v Carcassonne, tak bych se radši chtěl ujistit v pravidlech.
Začal jsem hledat tady na foru, jestli se to tu řešilo a našel jsem tento příspěvek s vysvětlením chyby na obrázku.
Ale i tak bych se rád ujistil v jednom pravidle. Tady píšeš opravu, že zelený hráč by měl dostat 4 body. Neměli by to být ale pouze 2 body podle vyjímky v pravidlech pro uzavření města na 2 čtverečky. Akorát tato vyjímka jim z pravidel Big Boxu 2017 vypadla, ale v pravidlech základní hry je.
Omlouvám se, nechci štourat, ale jedu teď s Vámi na svůj první turnaj v Carcassonne, tak bych se radši chtěl ujistit v pravidlech.
