CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
DÍLNA Král a Loupeživý rytíř - počítadlo


téma založeno uživatelem Mirks - 29.11.2020, 19:46 |

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bumsakalaka 6 Chmura 2 jarinek 2 Kamzik 1 Mirks 2
#1
Ahoj, kdo hrajete toto rozšíření spolu s přívozy, jistě jste se setkali s podobným problémem. Někdo uzavře nejdelší cestu, označíte jí žetonem. Pak někdo přiloží k přívozu na této cestě, otočí a hle, najednou není žeton na správné cestě. Klidně se může v průběhu hry stát, že nedohledáte, která cesta je aktuálně nejdelší. Rozhodl jsem se tento problém řešit. Vyrobil jsem si proto magnetické počítadlo. Nechal jsem se inspirovat tady na fóru, nejedná se proto o nic převratného, jen jiný způsob užití, který se třeba zalíbí někomu dalšímu. Na kus plechu jsem nalepil papír s přední stranou klasického počítadla bodů, zbytek prostoru jsem doplnil zadní stranou a přelepil průhlednou samolepící tapetou. Žetony jsem pak přilepil na dva magnety. Jednoduché a funkční. Snad se to někomu zalíbí Tak se mějte a užívejte dalších klání.Čau

Přiložené soubory Miniatury
   
#2
(29.11.2020, 20:46)Chmura Napsal(a): Díky. A navíc je to i pohodlnější pro taktizování, hráči nemusí neustále rejdit očima po mapě a počítat velikosti cest a měst. 
Odpovědět




Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)