CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
PRAVIDLA-VYŘEŠENO Král, Loupeživý rytíř - komu připadnou?


téma založeno uživatelem jarinek - 13.2.2021, 1:04 |

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Anilvap 1 Bumsakalaka 1 jarinek 1
#1
(13.2.2021, 13:04)Anilvap Napsal(a): Král i lupič připadnou tomu, kdo město/cestu uzavřel, bez ohledu na to, komu patří body za uzavřené území. Takže i když ty sám tam třeba nemáš žádnou figurku, ale uzavřeš to, král/lupič patří tobě.

Presne tak, bonus je za uzavretie mesta/cesty, nie za skorovanie v meste, nakolko tam by bol presne problem urcenia vitaza. Je to podobne ako obchodné tokeny z Carcassonne: Kupci a stavitelé (Nová edice), ktore ziskava ten, kto uzavrel mesto.
[-] 3x   Eldenroot, jarinek, peťul
Odpovědět




Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)