CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x

Kryptoměny - nová měna PI

téma založeno uživatelem Eldenroot - 15.4.2021, 20:25 |

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bucklander 1 Bumsakalaka 7 Chmura 1 Eldenroot 8 Mati 2 Owen Meany 1 Silveralius 1 Skubin 2 šmoula 1
Nejsem úplně fanoušek těžení kryptoměn, ale dnes mi to nedalo :)

Má někdo zkušenost s projektem zatím bezcenné kryptoměny PI? 

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]

Stáhl jsem si appku na telefon (ten co ležel v šuplíku) a registroval... no zatím to chce jen jednou za den otevřít aplikaci bez ntunosti běžet na pozadí, jsem zvědavej co se z toho vyklube.

Každopádně, proč to tu píšu - jsem laik, spíše zvědavý kolemjdoucí, který se nechystá spadnout do víru těžení virtuální měny... jen mě napadlo, že se zde můžu dozvědět více od ostatních, kteří se tomu třeba věnují na plný úvazek.

Jinak off-topic - kdybyste se chtěli do PI projekt zapojit i vy, je nutná pozvánka - při registraci stačí zadat můj nick "Eldenroot"... dostanete za to 1 PI minci jako dárek a společně nám to zvedne těžbu... ale jak říkám, nepíšu to tu zde kvůli mému obohacení, spíše mě zajímá kam se tento projekt může dostat.

Nyní dostanete 0,1 mince za hodinu za nic... stačí 1x denně otevřít aplikaci a zase ji můžete spokojeně zavřít.
(16.4.2021, 8:48)Chmura Napsal(a): A jak to vlastně souvisí z Carcassonne? Zmatený

Koukni se v jake jsme sekci fora nez toto priste napises Cool
Odpovědět
Může se stát, od toho zde tato sekce je :)
Odpovědět
Ano, je to risk... Ale da se na tom mozna i zbohatnout pokud clovek nema strach.

Kazdopadne proto jsem zkusil menu PI, kdr clovek nema co ztratit, maximalne ziskat...

Za tyden natezeno bez prace par desitek minci, do konce roku jde na burzu a tak uvidime... Beru to spise jako zabavu a kdo vi, treba se i pobavime
Odpovědět