CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
OSTATNÍ DESKOVKY Jaké další deskovky máte rádi a doporučili byste?
téma založeno uživatelem TenSob_ - 24.12.2023, 22:03

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Eldenroot 1 Fanny 1 šmoula 1 TenSob_ 2
#1
Ahoj hráči,
koukám, že v těchto končinách fóra to tolik nežije a tak bych chtěl přišpět dotazem jaké jiné hry máte rádi?
Samozřejmě kromě těch, které jsou zde již uvedeny jako samostatné kategorie. Viděl jsem zde nějaké fotografie poliček, ale nějaký updatovaný seznam by byl myslím super. :)

Sám jsem se nyní zkusil zeptat Chat GPT, jaké hry by mi doporučila, pokud mám rád Carcassonne a

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]

mě nejvíce zaujaly následující:
Máte například s nimi nějakou zkušenost?

Děkuji a všem Vám přeji krásné Vánoce! :)
#2
Ahoj Sobe,
Když jsme chodívali na nějaká ta organizovaná deskohranní, tak jsem si zahrál i pár jiných her, ale už si nepamatuji jejich název protože to skončilo se slovy : špatný to není, ale Carcassonne je Carcassonne
Odpovědět
#3
Ahoj,