CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
PRAVIDLA-DOTAZ město se dotýká louky pouze rohem


téma založeno uživatelem Didi - 1.4.2024, 22:04 |

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Didi 1 šmoula 1 Txema Garte 1
#1
Ahoj všem!

Je prosím toto svislé vyžlucené město započitatelné k louce nad ním? Našla jsem na netu, že ne, když nesousedí město alespoň délkou kartičky. Je město už mimo louku, protože jí uzavírají ta dvě města ze stran? Prosím případně o vysvětlující info z návodu (big box 2017)     .

Díky moc a hody hody do pohody!


Pravděpodobně související témata…
Téma Autor Odpovědi Shlédnuto Poslední příspěvek
  PRAVIDLA-DOTAZ Rozděluje sázková kancelář louky šmoula 27 338 9.10.2024, 22:57
Poslední příspěvek: Chmura



Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)