1 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:0
MeeplePointy:
11/2023 Registrace:
MeeplePointy (MP): 0 MP
Ahoj, mám otázku ohľadom staviteľa. V prípade že Uzatváram mesto ktoré mám obsadené ale v ťahu v ktorom ho Uzatváram na ňom staviteľ ešte nie je, môžem v správnosti ho do mesta uložiť pri tomto uzatvorení a zároveň teda ťahať druhu kartičku ?
Ďakujem za pomoc pri nesrovnalostiach
214 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:469
MeeplePointy:
12/2020 Registrace:
MeeplePointy (MP): 0,1 MP
Ne, stavitel už předtím musí stát v tom měste kam jste dala kartičku.
Citace z pravidel:
"Pokud přiložíte kartičku k cestě nebo městu, kde stojí váš stavitel, IHNED si vezměte ještě jednu kartičku a přiložte ji na libovolné místo dle obvyklých pravidel"
V podstatě v jednom tahu dáte stavitele a až v dalším pokud rozšíříte území kde je Váš stavitel (cesta, město) si můžete vzít další kartičku.
FANNY