18.11.2023, 19:38
Ne, stavitel už předtím musí stát v tom měste kam jste dala kartičku.
Citace z pravidel:
"Pokud přiložíte kartičku k cestě nebo městu, kde stojí váš stavitel, IHNED si vezměte ještě jednu kartičku a přiložte ji na libovolné místo dle obvyklých pravidel"
V podstatě v jednom tahu dáte stavitele a až v dalším pokud rozšíříte území kde je Váš stavitel (cesta, město) si můžete vzít další kartičku.
FANNY
Citace z pravidel:
"Pokud přiložíte kartičku k cestě nebo městu, kde stojí váš stavitel, IHNED si vezměte ještě jednu kartičku a přiložte ji na libovolné místo dle obvyklých pravidel"
V podstatě v jednom tahu dáte stavitele a až v dalším pokud rozšíříte území kde je Váš stavitel (cesta, město) si můžete vzít další kartičku.
FANNY