Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
(16.12.2018, 16:48)Mroj Napsal(a): Tak musím napsat, že jsem tento drobný nedostatek vyřešil velmi šalamounsky. :D Prostě jsme si dvě chybějící kartičky objednal jako náhradní díly z Cundco.de a mám je. Super! :D
Máš je doma fyzicky nebo jsou jen objednány a poslány, ale stále někde na cestě? To je totiž dost u Cundco.de rozdíl mezi tím je mít a dostat jiné...
Už je mám právě doma a přesně jsme kontroloval, zda jsou to ty dvě správné, chybějící, a jsou, jinak bych nepsal. Více ze zásilky nafotím později. Dokonce se mi podařilo trikem získat i speciální kartičky co už nejsou sehnatelné (detaily radši nebudu prozrazovat).
(16.12.2018, 18:07)Mroj Napsal(a): Už je mám právě doma a přesně jsme kontroloval, zda jsou to ty dvě správné, chybějící, a jsou, jinak bych nepsal. Více ze zásilky nafotím později. Dokonce se mi podařilo trikem získat i speciální kartičky co už nejsou sehnatelné (detaily radši nebudu prozrazovat).
Tak to blahopřeju!
Úplně bude stačit prozrazení triku jak objednat dvě kartičky z 8. rozšíření.
-Zajímá mě jen jak jsi to napsal do objednávky aby to Germáni správně pochopily a hlavně správně poslaly.
(16.12.2018, 18:07)Mroj Napsal(a): Dokonce se mi podařilo trikem získat i speciální kartičky co už nejsou sehnatelné (detaily radši nebudu prozrazovat).
Právě naopak by bylo pěkné gesto tyto "triky" zveřejnit, ať i ostatní členové mohou získat to co jim v jejich sbírkách chybí... od toho tu přece fórum máme, ne?!
Velmi dobrá zpráva pro všechny, kdo mají chybný tisk od MINDOKU!
Dnes jsem obdržel tento E-mail od MINDOKU:
Dobrý den,
dnes se Vám ozývám s dobrou zprávu. Situaci jsme reklamovali s Hans im Gluck a máme k dispozici správné kartičky pro 8. rozšíření. Pokud nám dáte svou adresu, rádi Vám je zašleme, abyste měl hru v pořádku.
S pozdravem a přáním pěkného dne, Kateřina Hálová
Takže vyřešeno, podle mě bude stačit jen napsat do Mindoku o zaslání kartiček!
Já tento problém vyřešil objednáním 8. rozšíření z Polska, kde byly kartičky v pořádku.
Navíc tato verze má narozdíl od té české správně zelenou barvu, takže pěkně sedí se základní hrou (viz. obrázek).
Pokud někdo plánuje koupi, doporučoval bych teda spíše polskou verzi. U německé bych se určitě zeptal, zda jsou kartičky tak jak mají být. Vzhledem k tomu, že HiG přijímá reklamace, budou tam už asi na trhu dobré i špatné verze.
Jak jsem psal už někde v jiném vlákně, já to pořešil koupí těchto dvou kartiček přes Cundco.de jako náhradní díly a už je mám doma, nicméně mi ve stejný den přišel stejný díl od Mindoku, takže mám na cestě další dvě kartičky, takže kdyby někdo chtěl odkoupit. :D
PS: Ptal jsem se jich, zda by podobným způsoben nešla řešit i chyba v 6. rozšíření u rubu řeky a tam mi zatím řekli, že toto ještě s HiG domluvené nemají, tak se snad nakonec jednou také poštěstí.
- Ano fórum je tu hlavně pro to, abychom si navzájem pomohly a dělili se o informace.
- Velice pochybuji, že bude někdo kupovat karty, které si může nechat poslat od Mindoku zadarmo.
- Tmavé strany řeky, jsme již na fóru řešily a bylo nám Mindokem sděleno, ze to budou řešit až při dalším dotisku rozšíření.
A to předpokládají až v roce 2020!