4.2.2018, 20:50
1. Když počítám labyrint, tak ty cucky cest, co z něj vycházejí, nejsou plnohodnotné cesty za jeden bod, že?
-Ano jsou to plnohodnotné cesty, nebo spíše cesta se speciálními pravidly (1 bod za kartičku cesty).
2. Labyrint počítám pouze, když je uzavřený? Tzn., když neuzavřu všechny čtyři cesty okolo, tak z něj nemám žádné body?
- Ano labyrint je dokončen, jsou-li dokončeny až po uzavření všech cest.
3. Co když se mi cesta z jedné strany Labyrintu spojí s další cestou, tak se počítá pouze za jednu cestu?
-Budou-li propojeny dvě cesty vedoucí s labyrintu do jedné, pokládají se obě za uzavřené (zde se počítají kartičky ne cesty).
4. V návodu, co jsem zde nalezl, je namalováno spousta meeplů na uzavřených cestách během závěrečného vyhodnocování. Když ale uzavřu cestu z labyrintu, tak si meepla beru zpět (a počítám body za cestu), nebo ne?
-Dokud není Labyrint dokončen (všechny cesta z něho vedoucí musí být uzavřeny) tak figurky zůstávají na svých místech!
Doporučuji pročíst rozšířený návod od Peťula!
-Ano jsou to plnohodnotné cesty, nebo spíše cesta se speciálními pravidly (1 bod za kartičku cesty).
2. Labyrint počítám pouze, když je uzavřený? Tzn., když neuzavřu všechny čtyři cesty okolo, tak z něj nemám žádné body?
- Ano labyrint je dokončen, jsou-li dokončeny až po uzavření všech cest.
3. Co když se mi cesta z jedné strany Labyrintu spojí s další cestou, tak se počítá pouze za jednu cestu?
-Budou-li propojeny dvě cesty vedoucí s labyrintu do jedné, pokládají se obě za uzavřené (zde se počítají kartičky ne cesty).
4. V návodu, co jsem zde nalezl, je namalováno spousta meeplů na uzavřených cestách během závěrečného vyhodnocování. Když ale uzavřu cestu z labyrintu, tak si meepla beru zpět (a počítám body za cestu), nebo ne?
-Dokud není Labyrint dokončen (všechny cesta z něho vedoucí musí být uzavřeny) tak figurky zůstávají na svých místech!
Doporučuji pročíst rozšířený návod od Peťula!

Chmura
