CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
Rozšíření ORLOJ
téma založeno uživatelem Chmura - 12.6.2020, 23:09

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bumsakalaka 4 Chmura 10 Eldenroot 2 šmoula 4 Tereza Turková 1
#21
Na posledním srazu jsme hráli s tímto rozšířením. Hra byla poněkud rozpačitá a v jistých ohledech i na můj vkus poněkud dlouhá. Přičítám to na vrub rychlému vývoji tohoto rozšíření (musel jsem to prostě stihnout do srazu... Nemám slov ). Hodně jsem přemýšlel co s tím provést, aby to bylo rychleji hratelné a více méně nezávislé na rozhodujícím rozmaru daného hráče... Myslí si svoje 

Návrh na úpravu pravidel

ANDĚL - můžete podle svojí volby umístit svoji figurku do neobsazené a rozestavěné oblasti. 
              -Vybraný hráč obdrží jednu figurku (své barvy) navíc.
              Hráč bude mít tedy o jednu figurku při hře více (tímto způsobem lze obdržet maximálně dvě figurky).

SMRT - vyberte jednu figurku protihráče, "která musí zemřít". (Tzn. vrací se do zásoby vlastníka figurky.)
            - Vybraný hráč odevzdá jednu ze svých figurek zpět do krabice (může to být figurka ze zásoby hráče,
             nebo figurka umístěná ve hře)
.
             Hráč bude mít tedy o jednu figurku při hře méně (tímto způsobem může přijít maximálně o dvě figurky).

 

PÝCHA - vyberte jednoho z protihráčů jeden z hráčů obdrží 1 bod za každou kartičku u své největší oblasti.
                  Figurka z této oblasti se vrací do zásoby hráče.

SKROMNOST - vyberte jednoho z protihráčů, který obdrží 3 body za kartičku u své nejmenší oblasti.
                             Figurka z této oblasti se vrací do zásoby hráče.

                   

LAKOMSTVÍ - vyberte jednoho z protihráčů jeden z hráčů přichází o 5 bodů (tyto body sobě přidáte).
                            (Tyto body si ihned započítejte. Protihráč si je naopak odpočítá.)


ŠTĚDROST - všichni protihráči obdrží 5 bodů, ale aktivní hráč hraje ještě jednou.

           
ZÁVIST - první hráč ztratí 10 bodů (ihned si je odpočtěte na počítadle bodů).

SOUCIT - poslední hráč získá 10 bodů (ihned si je započítejte na počítadle bodů).

Veškeré volby budou určovány pomocí herní kostky!
1) Na začátku hry si hráči vyberou (nejlépe losem) číslo od jedné do šesti

-První hod kostkou určí hráče, kterého se bude tato volba týkat. Naopak druhý hod určí volbu, která bude probíhat (není-li tato volba předem definována).


Co si o tom myslíte? Upravili by jste pravidla jiným způsobem?
Chmura Zelený meeple
Odpovědět




Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)