CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
PRAVIDLA-VYŘEŠENO Mýtné, křižovatka
téma založeno uživatelem LunarHexagon - 20.9.2021, 21:23

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bumsakalaka 4 Chmura 4 LunarHexagon 6 peťul 1
#11
upřímě, na jednu stranu to chápu, pravda, že by mohli různá rozšíření více "provázat", jediné rozšíření, které je provázáno i v ostatních je opat a jeho zahrádky (to, že se pár věcí dostalo do Půlek nepočítám), ale zase je tu ta výhoda "hmotné" hry oproti videohře, když vidíš nedostatek, upravíš si to tak, aby to bylo třeba i vůbec hratelné (někdy je to nutné s nejasnou nebo neexistující definicí z pravidel) nebo aby to více vyhovovalo hráčům, já bych se vsadil, že každej má nějakou osobní domácí úpravu pravidel
[Obrázek: green-meeple.png]L.H.[Obrázek: green-meeple.png]
Odpovědět
#12
(21.9.2021, 12:04)Chmura Napsal(a): Ano zase sklouzáváme k tomu, že jsou rozšíření testovaná pouze se základní hrou... Smutný
No žiaľ toto rozšírenie je dobré hrateľné fakt len so základnou hrou. Navyše ruku na srdce koľko dediniek nájdeš na fan rozšíreniach?

Čiže možno fakt to chce house rule + každá križovatka s 2+ cestami. Ak ide o križovatku samozrejme.

Ale vynechal by som také križovatky ako veža v strede a podobne.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

(21.9.2021, 12:16)LunarHexagon Napsal(a): upřímě, na jednu stranu to chápu, pravda, že by mohli různá rozšíření více "provázat", jediné rozšíření, které je provázáno i v ostatních je opat a jeho zahrádky (to, že se pár věcí dostalo do Půlek nepočítám), ale zase je tu ta výhoda "hmotné" hry oproti videohře, když vidíš nedostatek, upravíš si to tak, aby to bylo třeba i vůbec hratelné (někdy je to nutné s nejasnou nebo neexistující definicí z pravidel) nebo aby to více vyhovovalo hráčům, já bych se vsadil, že každej má nějakou osobní domácí úpravu pravidel
Alebo si upravis JCloisterZone podľa seba :)

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
Odpovědět
#13
samozřejmě, že pokud bych jel domácí úpravu na mýtnice, nedali by se nasadit tam, kde je "funkční" objekt jako je klášter, základ věže, bazar a tak podobně, snad bych i vynechal tu křižovatku se stany z "Oslava II", tam nejspíše jde ten meeple zapařit před tim, než přijde zpátky do zásoby při vracení z krajiny (jinými slovy, ten stan vezme toho meepla, je tím pádem "funkční" objekt podle mého), ale takové křižovatky jako prostá "T" křižovatka jen s křovím a stromem nebo "X" obdoba, možná aby to dávalo méně bodů, když by se použilo takové křižovatky místo vesniček, aby to zase nebylo moc přesílený, přeci jen asi měli důvod to omezit pouze na vesničky a nepovolit to prostě na všech křižovatkách kromě beztak zmíněných klášterů a podobně
[Obrázek: green-meeple.png]L.H.[Obrázek: green-meeple.png]
[-] 2x   Bumsakalaka, Chmura
Odpovědět
#14
(21.9.2021, 17:20)LunarHexagon Napsal(a): samozřejmě, že pokud bych jel domácí úpravu na mýtnice, nedali by se nasadit tam, kde je "funkční" objekt jako je klášter, základ věže, bazar a tak podobně, snad bych i vynechal tu křižovatku se stany z "Oslava II", tam nejspíše jde ten meeple zapařit před tim, než přijde zpátky do zásoby při vracení z krajiny (jinými slovy, ten stan vezme toho meepla, je tím pádem "funkční" objekt podle mého), ale takové křižovatky jako prostá "T" křižovatka jen s křovím a stromem nebo "X" obdoba, možná aby to dávalo méně bodů, když by se použilo takové křižovatky místo vesniček, aby to zase nebylo moc přesílený, přeci jen asi měli důvod to omezit pouze na vesničky a nepovolit to prostě na všech křižovatkách kromě beztak zmíněných klášterů a podobně

Noo, to riesenie, ze by si dostal menej bodov nie je zle.

Ale mozno by som isiel do ineho pravidla, ak das Tollkeepra na klasicku krizovatku, musis ho otocit na cislo 1. To je myslim dostatocny trest za to.
Odpovědět
#15
(21.9.2021, 23:00)Bumsakalaka Napsal(a): Noo, to riesenie, ze by si dostal menej bodov nie je zle.

Ale mozno by som isiel do ineho pravidla, ak das Tollkeepra na klasicku krizovatku, musis ho otocit na cislo 1. To je myslim dostatocny trest za to.

Taky možnost, ale to je nevýhoda pouze pokud to máš zrovna na dvojce, takže by tě to někdy (a ve velkých hrách dost možná i většinou) nijak neovlivnilo
Ale věřím, že i bez úprav pravidel by se dala mýtnice využít pomocí opakovaného otáčení přívozu připojeného k cestě s mýtnicí, a tim opakovaného uzavírání této cesty, protože mýtnice tam zůstává bez ohledu, na to, jak tam přívoz rotuje, osobně v tom vidim potenciální silnou kombinaci, ale ještě jsem mýtnice nezahrál, tak nevim, rozhodně se o to pokusim až budu s nima hrát
[Obrázek: green-meeple.png]L.H.[Obrázek: green-meeple.png]
Odpovědět


Pravděpodobně související témata…
Téma Autor Odpovědi Shlédnuto Poslední příspěvek
  PRAVIDLA-VYŘEŠENO Křižovatka ve tvaru T (dělené křoví) Treperenda 7 1761 29.12.2020, 20:23
Poslední příspěvek: Chmura
PRAVIDLA-VYŘEŠENO Křižovatka Mizaj 4 1198 25.1.2020, 3:18
Poslední příspěvek: Chmura
  PRAVIDLA-VYŘEŠENO Dotaz na pravidla - Mýtné Kamzik 5 1179 31.12.2019, 15:37
Poslední příspěvek: Chmura



Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)