90 Příspěvky: Poděkování obdrženo:48 1/2017 Registrace:
Střední Morava (Česko)
20.9.2021, 21:23
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21.9.2021, 11:52 uživatelem LunarHexagon.)
V pravidlech je napsáno, že "křižovatka" je malá vesnice se 2+ cestami, ne klášter či město
Dá se vydedukovat, že "křižovatka" není tedy věc jako základy věže (rozšíření Věž), místo pro šapito (Cirkus), ovocný strom s ani bez žetonů ovoce, jezírko přívozu a obdobné funkční objekty nebo "kruhové objezdy", které jsou celé jedna cesta
Co ale taková ta cesta mezi "obloučkama" města, která je dle pravidel rozdělena (karty nemůžu teď narychlo najít, vyfotit a dát sem ani hledat jejich kódové označení, ale můžu to zkusit dodat zítra až budu mít čas bude-li to třeba, omlouvám se vzpoměl jsem si na to těsně, než vyrážim do práce) nebo obdobná karta z rozšíření Oslava II, kte se na této křižovatce nachází stany, případně pak je ještě karta z rozšíření Ovce a kopce, kde cestu rozděluje jen jeden domeček na dvě cesty, jsou tyto a obdobné struktury možným místem pro mýtnici, nebo to dle pravidel vyloženě musí být ta vesnička s několika domečky?
L.H.
90 Příspěvky: Poděkování obdrženo:48 1/2017 Registrace:
Střední Morava (Česko)
Tudíš musí jít vyloženě o skupinu baráčků od které vede 2+ cest, tedy ne jeden domek, kupku křoví a již vyloučené jiné (funkční) struktury?
L.H.
90 Příspěvky: Poděkování obdrženo:48 1/2017 Registrace:
Střední Morava (Česko)
děkuji za ujasnění, uvidím, jak se mýtnice zahrají, pokud se budou hrát blbě, jak je výše zmíněno, že je málo využitelných křižovatek, asi půjdu na domácí úpravu prvidel, protože tento koncept získávání bodů je zase trochu jiný a tak ho nechci prostě odhodit stranou
L.H.
90 Příspěvky: Poděkování obdrženo:48 1/2017 Registrace:
Střední Morava (Česko)
upřímě, na jednu stranu to chápu, pravda, že by mohli různá rozšíření více "provázat", jediné rozšíření, které je provázáno i v ostatních je opat a jeho zahrádky (to, že se pár věcí dostalo do Půlek nepočítám), ale zase je tu ta výhoda "hmotné" hry oproti videohře, když vidíš nedostatek, upravíš si to tak, aby to bylo třeba i vůbec hratelné (někdy je to nutné s nejasnou nebo neexistující definicí z pravidel) nebo aby to více vyhovovalo hráčům, já bych se vsadil, že každej má nějakou osobní domácí úpravu pravidel
L.H.
90 Příspěvky: Poděkování obdrženo:48 1/2017 Registrace:
Střední Morava (Česko)
samozřejmě, že pokud bych jel domácí úpravu na mýtnice, nedali by se nasadit tam, kde je "funkční" objekt jako je klášter, základ věže, bazar a tak podobně, snad bych i vynechal tu křižovatku se stany z "Oslava II", tam nejspíše jde ten meeple zapařit před tim, než přijde zpátky do zásoby při vracení z krajiny (jinými slovy, ten stan vezme toho meepla, je tím pádem "funkční" objekt podle mého), ale takové křižovatky jako prostá "T" křižovatka jen s křovím a stromem nebo "X" obdoba, možná aby to dávalo méně bodů, když by se použilo takové křižovatky místo vesniček, aby to zase nebylo moc přesílený, přeci jen asi měli důvod to omezit pouze na vesničky a nepovolit to prostě na všech křižovatkách kromě beztak zmíněných klášterů a podobně
L.H.
90 Příspěvky: Poděkování obdrženo:48 1/2017 Registrace:
Střední Morava (Česko)
(21.9.2021, 23:00)Bumsakalaka Napsal(a): Noo, to riesenie, ze by si dostal menej bodov nie je zle.
Ale mozno by som isiel do ineho pravidla, ak das Tollkeepra na klasicku krizovatku, musis ho otocit na cislo 1. To je myslim dostatocny trest za to.
Taky možnost, ale to je nevýhoda pouze pokud to máš zrovna na dvojce, takže by tě to někdy (a ve velkých hrách dost možná i většinou) nijak neovlivnilo
Ale věřím, že i bez úprav pravidel by se dala mýtnice využít pomocí opakovaného otáčení přívozu připojeného k cestě s mýtnicí, a tim opakovaného uzavírání této cesty, protože mýtnice tam zůstává bez ohledu, na to, jak tam přívoz rotuje, osobně v tom vidim potenciální silnou kombinaci, ale ještě jsem mýtnice nezahrál, tak nevim, rozhodně se o to pokusim až budu s nima hrát
L.H.
|