Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
Anděl - hráč vybere jednoho z protihráčů, který může umístit svou figurku na hrací plán, i když není zrovna na tahu.
Smrt - hráč vybere jednu figurku protihráčů, "která musí zemřít". Tzn. vrací se do zásoby daného protihráče.
Lakomství: hráč si vybere jednoho protihráče a tomu sebere 2 body které sobě přidá.
Štědrost: všem ostatním hráčům se přidají 2 body, ale aktivní hráč může za svoji štědrost hrát ještě jednou .
Body jsem jen plácnul, můžou se ve finále lišit
Jinak teda obrázky v hodinách jsou moc povedené...
Na kartu bych přidal ještě jednu cestu -přijde mi, že jich tam je málo..
Ohohoho, tak to bude dobre rozsirenie Anjel by som mozno trocha pomenil, aby to nebolo ze konkretny hrac, mozno ze sa musi hodit kocka a ten kto hodi najviac, tak ten to dostane, pri zhode, ti co maju najviac haci dovtedy kym sa neurci vytaz.
LAKOMSTVÍ - Hráč si vybere jednoho protihráče a tomu sebere 5 bodů které sobě přidá.
ŠTĚDROST - Všem ostatním hráčům se přidá 5 bodů, ale aktivní hráč může za svoji štědrost hrát ještě jednou.
ANDĚL - hráč vybere jednoho z protihráčů, který může umístit svou figurku na hrací plán, i když není zrovna na tahu.
SMRT - hráč vybere jednu figurku protihráčů, "která musí zemřít". Tzn. vrací se do zásoby daného protihráče.
ZÁVIST - První hráč ztratí 10 bodů (ihned si je odpočte na počítadle bodů).
SOUCIT - Poslední hráč získá 10 bodů (ihned si je započítá na počítadle bodů).
Je výhodné někdy neprovést obě akce?
Za mě bych dal jen 1. nebo 2. akci...
Potom by pýcha / skromnost mohla fungovat tak, že hráč dá figurku z hodin osudu do některé z oblasti a to takto: na "stojáka" - pýcha... Po uzavření 3 body za kartičku, nehledně na to co je to za oblast (cesta, město, s hostincem, s katedrálou) .. Nebo na "ležáka" -skromnost - 1 bod za kartičku v oblasti, nehledně na to co je to za oblast.
Pokud by se oblast ukončila nebo by se mělo figurkou po hodinách pohybovat, tak by figurky šla zpátky na hodiny osudu pokračovalo se dále...