Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
(17.3.2021, 15:34)Zdeněk Napsal(a): Už taky testuju kartičkář a zatím dost dobrý! Hodně se mi líbí možnost přidávat si vlastní obrázky
To jsem rád. Pokud někdo přídá svoje objekty a bude se chtít s němi podělit i s osatními, tak nechť mi je pošle a já je zařadím do "oficiální datbáze"
Edice se budu smažit průběžně doplňovat, ale i když je teď u nové_edice přes 100 objektů, tak zdaleka nejsou všechny, takže si určitě dovedete představit kolik jich bude celkem napříč všemi edicemi , takže to ještě nějakou dobu potrvá, ale pomoc je vítána plus mi klidně dejte vědět jakou edici preferujete, abych věděl co dělat prioritně
Len pre info so šmoulov som sa dohodol na detailnejších objektoch do C2.. ktoré prerábam.. A budú upgrejdnuté(alebo tam po dohode necháme obidve verziu aby si každý mohol vybrať).. (musíte mať jeho najnovšiu verziu :D ) za pár dní ked ich dorobím.. na názornu ukažku pridám aký bude rozdiel v objektoch aj hlavný podklad lúky sa bude meniť lebo sa nezhodoval s originálom (testoval som ) takže ak sú tu nejaký nadšenci ktorý už makajú na nových kartách že si ich spravia.. a chcú čo najkvalitnejšie karty tak si počkajte alebo sami posúdte ktoré sa vám lúbia
(17.3.2021, 15:34)Zdeněk Napsal(a): Už taky testuju kartičkář a zatím dost dobrý! Hodně se mi líbí možnost přidávat si vlastní obrázky
To jsem rád. Pokud někdo přídá svoje objekty a bude se chtít s němi podělit i s osatními, tak nechť mi je pošle a já je zařadím do "oficiální datbáze"
Edice se budu smažit průběžně doplňovat, ale i když je teď u nové_edice přes 100 objektů, tak zdaleka nejsou všechny, takže si určitě dovedete představit kolik jich bude celkem napříč všemi edicemi , takže to ještě nějakou dobu potrvá, ale pomoc je vítána plus mi klidně dejte vědět jakou edici preferujete, abych věděl co dělat prioritně
Len pre info so šmoulov som sa dohodol na detailnejších objektoch do C2.. ktoré prerábam.. A budú upgrejdnuté.. (musíte mať jeho najnovšiu verziu :D ) za pár dní ked ich dorobím.. na názornu ukažku pridám aký bude rozdiel v objektoch aj hlavný podklad lúky sa bude meniť lebo sa nezhodoval s originálom (testoval som ) takže ak sú tu nejaký nadšenci ktorý už makajú na nových kartách že si ich spravia.. a chcú čo najkvalitnejšie karty tak si počkajte alebo sami posúdte ktoré sú lepšie
Jen dodám, že špatný odstín byl způsobený špatným skenem (sken jsem stahoval z BGG). Objekty které jsem tvořil, tak na původním pozadí (také z BGG) vypadají dobře, ale po vytištěné asi neodpovídají skutečnostem. Na @Mati ho pozadí ( hihi ) to vypadá hůř no... Takže jak psal - použijeme odstín odpovídající realným kartičkám.
Tímto děkuji @Mati za pomoc při tvorbě objektů.
Pokud by někdo našel další nesrovnalost, tak dejte prosím vědět (řekl bych, že i šmoulové jsou jen lidi, ale asi to tak není ).
Co se týká barevného odstínů karet tak to je velký problém. Je zde příliš mnoho proměnných! Hraje zde velkou roli kvalita skenu a následně i kvalita tiskárny. Dokonce i originální kartičky nemají vždy stejný odstín.
Jsem velice rád, že se šmoulovi pomáhá i někdo další! Díky pánové za vaši perfektní práci!
Pokud chceš možnosti na další věci :)
Tak co třeba možnost více kartiček vedle sebe? :) Třeba jako kartička hradu nebo kolo štěstí? :)
Různé konfigurace 1:2, 2:2, 3:3 apod.? :)
Nemám s Godot enginem žádné zkušenosti tak nevím jak obtížné to bylo :D Něco podobného jsem naposledy programoval v Javě a to ještě v "základní" javě :D
(20.3.2021, 0:59)Silveralius Napsal(a): Musím říct, že to vypadá moc pěkně :)
Pokud chceš možnosti na další věci :)
Tak co třeba možnost více kartiček vedle sebe? :) Třeba jako kartička hradu nebo kolo štěstí? :)
Různé konfigurace 1:2, 2:2, 3:3 apod.? :)
Nemám s Godot enginem žádné zkušenosti tak nevím jak obtížné to bylo :D Něco podobného jsem naposledy programoval v Javě a to ještě v "základní" javě :D
No export kartičky probíhá výřezem oblasti z programu (něco jako screenshot). Velikost kartičky je 578px = při 300dpi 4,9cm (2mm na každé straně přesah). Ale kartička o velikosti třeba 2x2 se do prostoru hold nevyleze.
Takže buďto to nechat tak jak to je, nebo zvýšit rozlišení (kde můžou některé monitory narazit), nebo se ještě zkusím podívat po jiném řešení...
Ale když nad tím přemýšlím, tak objekty co máme jsou na jednu kartičku A nevím jak by na sebe cesty s města navazovaly... Za mě bych to nechal tak...
Čaute tak dokončil som redizajn C2-ky do C-architekt. Zaslal som to šmoulovi aby to hodil do databázy... ale sú tam tak nejaké preklepy v názovch objektoch ... tak neviem či sa šmoula nerozhodne to prekopať a vidá to ako novú verziu..
Chce to vyřešit "jmenou konvenci", ať v tom máme pořádek. Takže bych u oblasti jako je město, cesta atd navrhoval:
abbbccc(ddd)eee.png , kde:
a - počet oblasti na straně kartičky (1-4)
bbb - oblast (město, cesta, řeka, les...)
ccc - nepovinný doplněk ( řeka_konec, cesta_konec)
ddd - pořadové číslo (není možné mít 2 objekty (soubory) stejně pojmenované)
eee - v případě fan objektu (např. kokos v jižním moři) se uvede "fan"
Takže např. 1cesta_konec(1)fan.png
Jde o to, aby se v seznamu objektů dalo dobře orientovat.
Dále bych vše sjednotil na jednotné číslo, vč záložek.
Přiznám se, že jak jsem ti tvořil, tak mi to tak nějak nedošlo...
Jakmile se dohodneme, tak to tak nastavím a bude potřeba celou db stáhnout znovu + uložené kartičky nepůjdou znovu načíst (jiné názvy souborů )
Připomínky, nápady a další věci ohledně tohoto jsou vítány ...