Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
(11.2.2019, 18:11)Kamzik Napsal(a): Tak jen pro informaci ... dnes mi z Mindoku dorazila zásilka s novými a správnými kartami 8. rozšíření Mosty a hrady (nová verze), kde jsem měl duplicitní karty - sám jsem si toho ani nevšimnul, až po upozornění od Chmury. Psal jsem tedy mail na Mindok, okamžitě přišla omluvná odpověď s tím, že mi zdarma pošlou chybějící kartičky, ale poslali rovnou obě plata celá.
Teď mám tedy správnou sestavu. Akorát jsem si všimnul, že kartičky koupené v krabici jsou o hodně světlejší, ty co poslal Mindok už jsu v tom odstínu co máme základ. Každopádně děkuji Chmurovi. A Mindoku za to, že jsou schopni rychle řešit problém.
Jsem moc rád, že se reklamace podařila! Od toho jsme zde!
Asi to sem nepatří, ale když jste to už načali... Dnes jsem si byl osobně vyzvednout také své opravené kartičky k 8. rozšíření a využil této příležitosti a trochu je tam vyzpovídal ohledně toho, jak to celé funguje a proč se vyskytuje tolik chyb. Oni za to opravdu nemůžou, jsou to nadšení fandové do her a vše si řádně hlídají, ale vše tiskne jedna továrna v Německu, u které si navíc HiG pouze objednává tisk (takže tisk není ani v režii HiG). Je tedy spoustu možností, jak se může něco zkazit a vytiskne se třeba ne úplně aktuální poslední, schválená verze - případ 9. rozšíření a chybějícího vodoznaku. Různé odstíny jsou způsobeny tiskem v jiné várce, kdy továrna má jinak namíchané barvy a jinak zkalibrované stroje nebo dokonce úplně jiné, což je při reprintu po letech klidně možné. A továrnu to zas tak nezajímá, aby to nějak validovala vůči jiným verzím, pro ní je to prostě zakázka a HiG celý kamion již vytisknuté várky přece nevyhodí jenom kvůli nesedícímu odstínu. Další chyby můžou vznikat například tiskem kartiček v jiných sadách (i třeba takových, které se vůbec neprodávají a slouží pouze interně na náhradní díly nebo do speciálních rozšíření) apod. Takže asi tak. Ptal jsem se i na chybu s rubem v 6. rozšíření (podle mě způsobená zapomenutím výměny rubové šablony, protože ta se tak často nemění - lidský faktor - a když to HiG zjistí, co by zmetky prodával doma v Německu, šup s tím na východní trh) a věc se má tak, že zatím nebude náhrada a pokud bude správný reprint, Mindok ještě neví, zda bude při reklamaci postupovat stejně, spíše ne. Protože HiG musí každou reklamaci schválit, zda jde o dostatečně závažnou komplikaci pro herní mechanismus a pokud ano, teprve pak udělají speciální hromadný dotisk a pošlou distributorovi zdarma. Takže Mindok nám nevyhovuje "ze svého", ale štědrý je k nám HiG. Proto nám Mindok nechce vyreklamovat 6. rozšíření, protože mu námitku HiG neuznal i když podle mě jde o mnohem větší chybu než u 8. rozšíření (chybějící a zdvojené kartičky v 8. mohou vadit jen sběrateli nebo puntíčkáři, ale špatný rub v 6. zhoršuje třízení kartiček) a náhradní plata pro reklamační účely zdarma tedy nemá. Možná bych zkusil oslovit přímo HiG?
Další nová zásilka, tentokrát z cundco.de - ovocné stromy a strážní věže v nové edici + prázdné kartičky.
Obálka sice roztržená, nicméně plata v pořádku, objednáno 11.2. večer, dnes to došlo.
Takže velká spokojenost.