CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
Pochlubte se - pošta


téma založeno uživatelem Eldenroot - 10.4.2015, 19:57 |

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
0Marty0 4 adahy 41 Amantius 1 Anilvap 2 Asusik 10 BigBoss 1 BlendeG 1 Bombe 2 Budulman 1 Bumsakalaka 110 Chmura 472 CryingOnion 3 Curuj 16 danka 3 Drewie 13 dwarfik1 1 Eldenroot 148 endomame 12 Fanny 35 faustyn 2 GinBook 2 hanus1992 1 hepyno 12 Ivča 6 Jan Groot 2 Jana.Zat 2 jk8 2 Kamzik 45 Karel 8 Knorovi 6 Losos 3 lucy 1 lukas123 1 LukasK 2 LukyBil 2 LunarHexagon 4 Masery 1 Mati 17 Mato 3 maxpax318 1 Miroslav Váša 8 Mroj 9 Mrs.nick 8 oludek2 7 Patricus 2 PepaN6680 3 PesBobes 29 Petr Blanc 5 Petr Chytka 40 Petr Hájek 27 PetrM 60 peťul 20 PHeY 8 pripluv 4 Sandrus90 23 SantiCM_90 1 Scott 1 senatko 3 Silveralius 25 skautik 2 Skubin 37 šmoula 73 TGD 9 Tomáš 6 TomasZez 13 vasek2 1 Weetek23 9 xwinte00 12
(11.2.2019, 18:11)Kamzik Napsal(a): Tak jen pro informaci ... dnes mi z Mindoku dorazila zásilka s novými a správnými kartami 8. rozšíření Mosty a hrady (nová verze), kde jsem měl duplicitní karty - sám jsem si toho ani nevšimnul, až po upozornění od Chmury. Psal jsem tedy mail na Mindok, okamžitě přišla omluvná odpověď s tím, že mi zdarma pošlou chybějící kartičky, ale poslali rovnou obě plata celá.
Teď mám tedy správnou sestavu. Akorát jsem si všimnul, že kartičky koupené v krabici jsou o hodně světlejší, ty co poslal Mindok už jsu v tom odstínu co máme základ. Každopádně děkuji Chmurovi. A Mindoku za to, že jsou schopni rychle řešit problém.

Jsem moc rád, že se reklamace podařila! Velký úsměv Od toho jsme zde! Mrknutí
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
Asi to sem nepatří, ale když jste to už načali... Dnes jsem si byl osobně vyzvednout také své opravené kartičky k 8. rozšíření a využil této příležitosti a trochu je tam vyzpovídal ohledně toho, jak to celé funguje a proč se vyskytuje tolik chyb. Oni za to opravdu nemůžou, jsou to nadšení fandové do her a vše si řádně hlídají, ale vše tiskne jedna továrna v Německu, u které si navíc HiG pouze objednává tisk (takže tisk není ani v režii HiG). Je tedy spoustu možností, jak se může něco zkazit a vytiskne se třeba ne úplně aktuální poslední, schválená verze - případ 9. rozšíření a chybějícího vodoznaku. Různé odstíny jsou způsobeny tiskem v jiné várce, kdy továrna má jinak namíchané barvy a jinak zkalibrované stroje nebo dokonce úplně jiné, což je při reprintu po letech klidně možné. A továrnu to zas tak nezajímá, aby to nějak validovala vůči jiným verzím, pro ní je to prostě zakázka a HiG celý kamion již vytisknuté várky přece nevyhodí jenom kvůli nesedícímu odstínu. Další chyby můžou vznikat například tiskem kartiček v jiných sadách (i třeba takových, které se vůbec neprodávají a slouží pouze interně na náhradní díly nebo do speciálních rozšíření) apod. Takže asi tak. Ptal jsem se i na chybu s rubem v 6. rozšíření (podle mě způsobená zapomenutím výměny rubové šablony, protože ta se tak často nemění - lidský faktor - a když to HiG zjistí, co by zmetky prodával doma v Německu, šup s tím na východní trh) a věc se má tak, že zatím nebude náhrada a pokud bude správný reprint, Mindok ještě neví, zda bude při reklamaci postupovat stejně, spíše ne. Protože HiG musí každou reklamaci schválit, zda jde o dostatečně závažnou komplikaci pro herní mechanismus a pokud ano, teprve pak udělají speciální hromadný dotisk a pošlou distributorovi zdarma. Takže Mindok nám nevyhovuje "ze svého", ale štědrý je k nám HiG. Proto nám Mindok nechce vyreklamovat 6. rozšíření, protože mu námitku HiG neuznal i když podle mě jde o mnohem větší chybu než u 8. rozšíření (chybějící a zdvojené kartičky v 8. mohou vadit jen sběrateli nebo puntíčkáři, ale špatný rub v 6. zhoršuje třízení kartiček) a náhradní plata pro reklamační účely zdarma tedy nemá. Možná bych zkusil oslovit přímo HiG? Myslí si svoje
[Obrázek: green-meeple.png] 
Odpovědět
Další nová zásilka, tentokrát z cundco.de - ovocné stromy a strážní věže v nové edici + prázdné kartičky.
Obálka sice roztržená, nicméně plata v pořádku, objednáno 11.2. večer, dnes to došlo.
Takže velká spokojenost. Palec nahoru

Přiložené soubory Miniatury
       
[-] 3x   Chmura, Eldenroot, Karel
Odpovědět
Blahopřeji za kompletní dodávku (prošlou bojem) a rozšíření stávající sbírky! Cool
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
Tak od dnešního večera jsem majitelem 1. Big boxu (2006). Za zakoupení a dovoz děkuji uživateli @Petr Chytka!

 -"Kup" se velice povedl Big box je jako nový. Kartičky nebyly hrány a předchozí majitel je pouze vylámal s plat!

Přiložené soubory Miniatury
   
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
Takže dnes po složitém emailování dorazila tato zásilka z Moskvy

Přiložené soubory Miniatury
           
Odpovědět
Tak to je paráda! Palec nahoru Velice blahopřeji k rozšíření tvojí sbírky! Potlesk
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
(8.3.2019, 15:03)PesBobes Napsal(a): Takže dnes po složitém emailování dorazila tato zásilka z Moskvy

Jak se to dá z Ruska dostat?
Odpovědět
(8.3.2019, 16:36)dwarfik1 Napsal(a): Jak se to dá z Ruska dostat?

 Velice dobrá otázka! Taky by mě to zajímalo. Usměvavý
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
Odpověď je jednoduchá - poštou Usměvavý
Odpovědět


Pravděpodobně související témata…
Téma Autor Odpovědi Shlédnuto Poslední příspěvek
Pochlubte se - Odehrané hry (kombinace rozšíření) Chmura 163 36 514 4.11.2024, 21:47
Poslední příspěvek: Bumsakalaka
Pochlubte se - S kým hrajete? Chmura 58 15 354 16.7.2024, 6:11
Poslední příspěvek: Bumsakalaka
  Pochlubte se - pošta NEJDE! Chmura 29 8 985 27.3.2021, 22:43
Poslední příspěvek: Silveralius
Pochlubte se - Co největší hrou Petr Blanc 16 10 209 28.8.2018, 10:47
Poslední příspěvek: Karmyn



Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)